850 köbcenti, az összeültetők betiltása, az aero és az egyen elektronika megtartása és egy költségsapka bevezetése, ezekről az esetleges 2027-es szabályváltozásokról kezdte meg a tárgyalásokat néhány hete a gyártók szövetsége. A cél az, hogy egy fenntarthatóbb, környezetbarátabb, olcsóbb, és bármilyen furcsa, de lassabb kategória legyen a MotoGP-ből 2027-től, hogy továbbra is használhatóak legyenek a jelenlegi pályák. A gyártók év végéig egyeztethetnek majd, a végső döntést azonban az FIM és a Dorna hozza meg. A 100%-ban szintetikus üzemanyagok használata mellett arra is van esély, hogy régi vagy új gumigyártó érkezik a királykategóriába: a Bridgestone és a Pirelli érkezéséről lehet pletykákat hallani, mivel a Michelinnel nem maradéktalanul elégedett mindenki. A héten az is kiderült, hogy Marco Bezzecchi marad a VR46-nál, Morbidelli egyre közelebb a Pramachoz, a Gresininél pedig egyre több a kérdőjel. Azt se felejtsük el, hogy a hétvégén újabb verseny vár ránk, jön Barcelona, úgyhogy arra is előre tekintünk.
Az adás elérhető a Soundcloudon is, ITT.