A Liverpool nem csak a pályán tarol a Premier League-ben

Kivételes szezont fut az angol labdarúgó-bajnokságban a Liverpool, amely toronymagasan vezeti a tabellát és karnyújtásnyira van a végső sikertől, emellett viszont a közösségi médiában is hasít a klub.

Az egyesület beszámolója szerint ebben a szezonban már több mint egymilliárd felhasználói interakciót generált a Liverpool a különböző közösségi médiás felületein – Facebook, Instagram, X, TikTok, YouTube –, ezzel több mint 200 millióval (!) előzi meg riválisait.

A „legtermékenyebb” időszak tavaly december volt, ekkor hárommillió új követője lett világszerte az egyesületnek.

Májusban a Premier League-csapatok közül a Liverpool elsőként érte el a 10 millió feliratkozót a YouTube-on – ez mára már egyébként 11 millióra duzzadt.

A Nielsen kimutatása szerint televíziós közvetítések során is messze a Liverpool a legnépszerűbb Premier League-csapat, tavaly augusztus és november között a szigetországban176 millióan nézték a gárda találkozóit.

A Premier League küzdelmeiből minden héten közvetítünk élőben mérkőzéseket a Network4 sportcsatornáin.