Az újra feldolgozott adatok alapján minden platformot egybevetve 115.1 millióan nézték a Super Bowl-döntőt az Egyesült Államokban – írja a hollywoodreporter.com.
A friss szám kétmillióval nagyobb annál a 113.1 milliónál, amit eredetileg közöltek, és egyúttal közel 3 milliós nézettségnövekedést jelent a 2022-es, 112.3 millió embert elérő 56. nagydöntőhöz képest.
Ez pedig azt jelenti, hogy az idei, 57. Super Bowl lett minden idők legnézettebb televíziós műsora az USA-ban,
megelőzve a 2015-ös, 114.4 millió nézőt hozó finálét.
A Fox Sport szerint a közölt nézőszám utólag azért változott meg, mert a felülvizsgálat során az úgynevezett Nielsen-kutatás szabálytalanságokat fedezett fel a televíziós és a “házon kívüli” nézettségi adatok kódolása kapcsán, aminek köszönhetően sikerült pontosítani a mérést.
A februári SB-t a Kansas City Chiefs nyerte, miután 38–35 legyűrte a Philadelphia Eagles csapatát – a találkozót Magyarországon kizárólag a Network4 felületein láthatták élőben.