Az 500 mérföldes verseny hajrájában Rosenqvist kocsija lekoccolta a falat, jobb első kerékfelfüggesztése eltört, ezért a gép megpördült, az utána érkező Kirkwood pedig nem tudta kikerülni. Bal hátsó kerekével kapta el a másik kocsit, a kerék azonnal leszakadt, messze túlrepült a védőkerítésen, hálisten épp két tribün közé, egy parkolóba.
Kirkwood autója is a falnak ütközött, majd felborult, és fejre fordulva csúszott még vagy száz métert. Szerencsére Kirkwood nem sérült meg, legalábbis ki tudott szállni a roncsból, ahogy Rosenqvist is. Még nagyobb mázli, hogy a kerék a parkolóban nem talált el senkit, ha minden igaz, csak egy ott álló kocsit.
A körözést azonnal piros zászlóval szakították meg, 14 körrel a vége előtt. Az élen Ryan Hunter-Reay állt, de Pato O’Ward vezette a mezőnyt ellenfelei kerékcseréje miatt az újraindításnál.
Nem sokáig, mert Josef Newgarden és Marcus Ericsson is elment mellette. O’Ward szinte azonnal visszatámadott, Ericssont akarta előzni, amikor a két autó összeért:
O’Ward gépe megpördült és a falnak csapódott, valamivel hátrébb pedig a torlódás miatt Scott McLaughlin hátulról meglökte Simon Pagenaud, aki szintén a falnak ütközött.
Agustin Canapino nekiment a roncsoknak, nagyon lassan még O’Ward gépének is. Ha minden igaz, egyik pilóta sem sérült meg, ki tudtak szállni a maradványokból.
A futamból 5 kör maradt, Newgarden vezetett az újabb újraindításnál, amikor már a célegyenesben baleset történt, a mezőny hátsó felében akadtak össze hárman-négyen, így a versenyt harmadszor is piros zászlóval szakították félbe. Ezúttal sem sérült meg senki.
Három kör maradt hivatalosan, ebből még lehet egy egy-két körös szupersprint, ami látványos dolog, de iszonyatosan veszélyes: a mezőny egyrészt teljesen együtt lesz, egymás hegyén-hátán, másrészt mindenki extrém módon fog kockáztatni – amint láttuk már az előző két újraindításnál is.
Az eseményeket az ARENA4-en nézheti élőben, vagy a NET4+ SPORT-on, ha idekattint.