A szokásoknak megfelelően idén is emelkedett az az összeg, amelyet a nagy cégeknek kell fizetniük, ha a világ legnézetteb egynapos sporteseménye, a Super Bowl közben szeretnének hirdetni.
Ebben az évben óriási ugrás tapasztalható, hiszen amíg 2024-ben „csak” 7 millió dollárba került 30 másodpercnyi reklámidő, addig idén ez már 8 millió dollárba fáj – csak hogy értsük, ez nagyjából 3,15 milliárd forint és általában nemcsak félperces hirdetésekről van szó.
Mahomes vs. Hurts. Less than 2 weeks away from Round 2 😤
📺: #SBLIX – Sunday 2/9 6:30pm ET on FOX
📱: Stream on #NFLPlus pic.twitter.com/DnR24SMY9x— NFL (@NFL) January 27, 2025
Persze marketingszempontból még így is valószínűleg bőven megéri a hirdetőknek ez az összeg, hiszen az előzetes felmérések szerint legalább 120 millióan nézik majd az Egyesült Államokban a címvédő Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles összecsapását, amelyen előbbi gárda az NFL történetének első csapataként diadalmaskodhat zsinórban háromszor.
Tavaly 123,7 millió tévénézőt regisztráltak országszerte, azaz csaknem minden harmadik amerikai a finálét nézte.
A találkozót vasárnap késő estétől már folyamatosan felvezetjük az ARENA4-en, a mérkőzés 0.30-kor kezdődik és a NET4+ oldalán is követhető.