Idén már nyolcmillió dollárt kell fizetni félpercnyi reklámidőért a Super Bowlon

A szokásoknak megfelelően idén is emelkedett az az összeg, amelyet a nagy cégeknek kell fizetniük, ha a világ legnézetteb egynapos sporteseménye, a Super Bowl közben szeretnének hirdetni.

Ebben az évben óriási ugrás tapasztalható, hiszen amíg 2024-ben „csak” 7 millió dollárba került 30 másodpercnyi reklámidő, addig idén ez már 8 millió dollárba fáj – csak hogy értsük, ez nagyjából 3,15 milliárd forint és általában nemcsak félperces hirdetésekről van szó.

Persze marketingszempontból még így is valószínűleg bőven megéri a hirdetőknek ez az összeg, hiszen az előzetes felmérések szerint legalább 120 millióan nézik majd az Egyesült Államokban a címvédő Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles összecsapását, amelyen előbbi gárda az NFL történetének első csapataként diadalmaskodhat zsinórban háromszor.

Tavaly 123,7 millió tévénézőt regisztráltak országszerte, azaz csaknem minden harmadik amerikai a finálét nézte.

A találkozót vasárnap késő estétől már folyamatosan felvezetjük az ARENA4-en, a mérkőzés 0.30-kor kezdődik és a NET4+ oldalán is követhető.