Matthew McConaughey színész és felesége, Camila Alves modell merész, ugyanakkor elég vicces módot választottak arra, hogy közös biotequilamárkájukat, a Pantalones-t (spanyolul: nadrág) népszerűsítsék. Ha megnézi az alábbi videót, a két hírességet meglehetősen szokatlan élethelyzetben találja majd: dögös pickleball-ruhában tequilát turbóznak jalapenóval, uborkalével, lime-mal és agavéval, majd nadrág nélkül játszanak egy kör pickleballt [az elmaradt alsónemű nem emlékezteti önöket valamire? – szerk.]. (A pickleball nagyjából a tenisz, a tollaslabda és a pingpong keveréke, az Egyesült Államokban nagyon népszerű sport). Egyébként, amikor megkóstolja a férje keverte italt, Alves viccelődve odaveti neki, hogy „ez volt a mai legjobb szervád”, amin aztán jót kacagnak.
McConaughey és Alves egyébként tavaly késő ősszel dobták piacra a Pantalones-t, és egy nyilatkozatban elmondták, hogy azért készítenek jópofa és laza reklámokat a termékükhöz, mert szerintük az italnak a szórakozásról és a jókedvről kell szólnia. De személyes kötődésük is van a tequilához: a színész beszámolója szerint, miután először találkoztak, és bemutatkozott Alvesnek, élete legjobb margaritáját készítette neki a bárpultnál, és úgy beszélt spanyolul, mint soha életében azelőtt. „Az egyetlen apró bökkenő csak az volt, hogy ő portugálul beszélt, mivel brazil… De úgy tűnik, a latin nyelvek ritmusa jól passzol egymáshoz.” – vonta le a tanulságot McConaughey.