Úgy tűnik, Drew Barrymore kiprögött a színészetből, és új lábon áll már, felhasználva az ismertségét – 17,2 millió követőjét az Instagramon – inkább az üzleti karrierjét építi. A döntés érthető is lenne, hisz 35 felett a színésznők élete nem könnyű – főleg, ha szépségük és fiatalságuk jelentette a vonzerőt – így teljesen érthető, hogy több lábon szeretnének állni.
Míg Barrymore 2009-ben még négy filmben is szerepelt, addigra ma már csak néhány sorozatba ugrik be, vagy rövid filmet vállal, vagy producerkedik (és persze van egy saját beszélgetős műsora). Teszi ezt a Flower Films nevű produkciós cégével, amelyet még 1995-ben alapított meg üzleti partnerével, Nancy Juvonennel. Olyan filmek köthetőek hozzá, mint a Charlie Angyalai, a Donnie Darko, Jószomszédi iszony, Hogyan legyünk szinglik, A másik én.
Barrymore, mint látni fogjuk, szereti a virágokat, ezért másik vállalkozása a Flower Beauty, amelyet 2013-as alapítottak meg. Saját meghatározásuk szerint: „egyik meghatározó jellemzője az az elkötelezettség, hogy olyan termékek sokszínű választékát kínálja, amelyek megfelelnek a különböző bőrtónusoknak, bőrtípusoknak és preferenciáknak” Magyarul a sokszínű Amerikában mindenkire érdemes célozni, nem csak a fehérekre.
Aztán ott van a 2017-ben indult Dear Drew (Drága Drew) életmódmárka, magyarul, aki ott vásárol, megkapja az érzést, hogy olyan lehet a stílusa, mint neki, legyen szó ruháról, kiegészítőkről, és lakberendezési tárgyakról. A vintage és modern keverékéért megkérik a pénzt, és többen azt vettik a divatguru szemére, hogy csak a vékony hölgyeknek tervez. A többieknek marad a hajbavaló.
Aki nem akar ruhát venni a művésznőtől, az vehet bort. A Barrymore Wines 2011-ben lépett piacra, észak-olasz borokat kínálva, majd két évvel később kaliforniai kínálattal bővítette a választékot. A Pinot Grigio borát a Barrymore márkanév alatt címkézik, amelyen nagyapja, a legendás színész, John Barrymore címere látható. Aki ilyen borokat venne, 20-30 dollárért juthat hozzá.
Barrymore sem kerülheti el a szemüveghordást, így létrejött a Flower Eyewear, ami nem fogják kitalálni, mit árul: szemüvegkereteket és napszemüvegeket, amelyek tükrözik a viselő stílusát, letisztultak, ugyanakkor divatosak is. A jó hír, hogy olvasószemüveget már 19 dollárért lehet venni, és pont úgy fogunk kinézni benne, mint Drew. Vagy nem, de legalább az érzés megvan.
Az együttműködések is jól mennek a színésznőnek, bár némileg meglepő lehet,hogy a Crocssal állt össze, amely sokak szerint a világ legrondább papucsait gyártja. Persze ezzel lehet vitatkozni, az viszont biztos, hogy a márka sikeres, és képesek megfizetni olyan arcokat, mint ő A limitált kiadású Drew Barrymore x Crocs kollekcióban a kényelem és a játékosság keveredik.
De nem csak a Crocs látott benne potenciált, hanem a Shutterfly is, amely személyre szabott ajándékokat kínál online. Azaz lehet rendelni a szerettünkről készült puzzle-t, vagy bögrét a kedvenc kutyánkkal. Drew Barrymore pedig a gyerekei által inspirált kollekcióval állt elő, színes ágyneműket mutatott be még 2016-ban, majd 2019-ben jöttek a képkeretek és más dekortermékek.
Aztán ott van a Flower Hairtools, amely mindenféle hajbodorító, egyenesítő készülékeket, fésűket és egyéb szépségipari berendezéseket kínál. A 2020-as alapítású cég azt ígéri, termékeivel pillanatok alatt szépek lehetünk, és nem kell majd órákat tölteni a fürdőszobában. Ráadásul a design is vonzó – amennyiben valaki szereti a színes termékeket.
Ha pedig mégis a inkább Barrymore színészi képességeire kiváncsi, nézze meg a Jószomszédi iszonyt szombaton 17:00-től a TV4-en, vagy vasárnap 16:00-tól a FILM4-en, amelynek producere is egyben. A filmben, ahol Ben Stillerrel alakít egy párt épp költöznek a fiatal szerelmesek. A házban azonban egy néni lakik, aki a látszat ellenére egyáltalán nem jófej, ezért elindul a harc a szomszédok közt, melynek a vége megjósolhatatlan.