Most tartják Cannes-ban az éves vizitet a hírességek, akik szerte a világból érkeznek a francia városba. Az egyébként is magas reklámértékű nők természetesen szeretnének minél szebbek lenni a partikon és fotózásokon, ezért a Dior VIP szalonjában egymásnak adják a kilincset. A Majestic hotelben berendezett szalonban az elmúlt években olyan sztárok fordultak meg, mint Natalie Portman, Charlize Theron, Johnny Depp, Jennifer Lawrence és Robert Pattinson (a Dior Homme illat arca). Arról nincs hír, mennyit fizetett a cég a lehetőségért, de vélhetően nem keveset, a cannes-i rendezvény legalább akkora médiafigyelemmel jár, mint az Oscar-átadó.
A több mint 300 négyzetméteres lakosztály nemcsak sminkekkel meg fodrászszékkel telepakolt helyiség, hanem sok pénzt és időt áldoznak a kialakítására is. Idén a Toile de Jouy – a Dior jellegzetes dizájnja – köré épült, kagylós motívumokkal díszitették, a rattan fotelek és az egész hely úgy van berendezve, mintha a tengerparton lennénk – ami meg is felel az igazságnak, hisz Cannes a tengerparton fekszik.
A Dior ügyfeleinek sminkjét a fesztivál ideje alatt Peter Philips, a márka kreatív és arculati igazgatója, a Dior Makeupért felelős igazgatója állítja össze – ki más? –, és természetesen A-listás sminkesek nyúlnak csak az úri bőrökhöz. A sminken kivül a körmöket is rendbeteszik, lehet masszázst kérni, a tetőteraszon pedig nagyon nagyon személyes arckezeléseket lehet igénybe venni, hogy minél szebbek legyenek a nők és a férfiak a fontos eseményen. Amelyekre egyébként is többeket öltöztetett a divatház: a képeinken kiemelt Anya Taylor-Joy mellett a fesztivál nyitóestjén Meryl Streep és Juliette Binoche is az ő ruháikban pompázott.
Az, hogy a fodrászok honnan jöttek, jó kérdés, hisz idén a tehénnyalta haj terjedt el, ehhez pedig nem kell magas fokú szakmai tudás – de az is igaz, hogy mit értünk mi az éves frizuratrendekhez?
Persze igazságtalannak tűnik, hogy pont a hírességek kapnak mindent meg ingyen, de az élet igazságtalan, nem?